Ja, onze voormalige papieren cadeaubon is onbeperkt geldig, mits je zowel het A-gedeelte als het B-strookje nog hebt en de bon gestempeld is. Je kunt met de papieren bon dezelfde producten kopen als met de Platenbon. Let op: een papieren bon is niet in te leveren bij webwinkels! Daarnaast accepteren niet alle fysieke winkelpunten de oude papieren bon meer. Indien dat het geval is, kun je de papieren bon naar ons opsturen om te laten omwisselen voor een cadeaukaart. Uitbetaling is niet mogelijk! Bij inlevering van minder dan 5 bonnen en/of onder de € 150,00 betaal je een bedrag van € 10,00 aan handlingskosten. Bij inlevering van 5 bonnen of meer en/of boven de € 150,00 zijn de kosten op aanvraag bij de Servicedesk EntertainmentCard: entertainmentcard@tresis.nl. Je kunt je bon(nen), op eigen risico, met je adresgegevens opsturen naar: Tresis, T.a.v. Servicedesk, Avignonlaan 25, 5627 GA EINDHOVEN
Mijn papieren cadeaubon is nog in guldens. Is deze bon ook nog steeds geldig?
Jazeker, onze guldenbon is ook onbeperkt geldig, mits het A-gedeelte en het B-strookje nog in tact is en de bon gestempeld is. De winkelier zal het guldenbedrag eerst omrekenen naar de eurowaarde. Daarna kun je het gewoon besteden. Let op: een papieren bon is niet in te leveren bij webwinkels! Daarnaast accepteren niet alle fysieke winkelpunten de oude papieren bonnen meer. Indien dat het geval is, kun je de papieren bon naar ons opsturen om te laten omwisselen voor een Platenbon. Uitbetaling is niet mogelijk! Bij inlevering van minder dan 5 bonnen en/of onder de € 150,00 betaal je een bedrag van € 10,00 aan handlingskosten. Bij inlevering van 5 bonnen of meer en/of boven de € 150,00 zijn de kosten op aanvraag bij de Servicedesk EntertainmentCard: entertainmentcard@tresis.nl. Je kunt je bon, op eigen risico, met je adresgegevens opsturen naar: Tresis, T.a.v. Servicedesk, Avignonlaan 25, 5627 GA EINDHOVEN
Ik heb mijn papieren cadeaubon per ongeluk door midden gescheurd, is de bon nog geldig?
Als de nummers links en rechts onder aan de bon nog leesbaar zijn, is de bon nog geldig. Wel moet zowel het A-gedeelte als het B-gedeelte nog aanwezig zijn en dient de bon gestempeld te zijn.
Mijn papieren bon is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?
Indien je papieren bon beschadigd is, stuur de bon (of delen van de bon) dan op, met je adresgegevens en de reden waarom je de bon opstuurt. Wij sturen je vervolgens de Platenbon ter vervanging toe. Uitbetaling is niet mogelijk! Bij inlevering van minder dan 5 bonnen en/of onder de € 150,00 betaal je een bedrag van € 10,00 aan handlingskosten. Bij inlevering van 5 bonnen of meer en/of boven de € 150,00 zijn de kosten op aanvraag bij de Servicedesk EntertainmentCard: entertainmentcard@tresis.nl. Je kunt je bon(nen), op eigen risico, met je adresgegevens opsturen naar: Tresis, T.a.v. Servicedesk, Avignonlaan 25, 5627 GA EINDHOVEN
Kan ik mijn papieren cadeaubon ook online besteden?
Helaas is het niet mogelijk om een papieren bon online te besteden, omdat het een echt waardepapier is. De waarde is alleen fysiek overdraagbaar. Voor besteding van een papieren bon verwijzen wij je naar onze fysieke innamepunten. Je kunt je papieren bon ook opsturen (op eigen risico) met het verzoek om de bon om te wisselen voor de Platenbon. Uitbetaling is niet mogelijk! Bij inlevering van minder dan 5 bonnen en/of onder de € 150,00 betaal je een bedrag van € 10,00 aan handlingskosten. Bij inlevering van 5 bonnen of meer en/of boven de € 150,00 zijn de kosten op aanvraag bij de Servicedesk EntertainmentCard: entertainmentcard@tresis.nl. Je kunt je bon(nen), op eigen risico, met je adresgegevens opsturen naar: Tresis, T.a.v. Servicedesk, Avignonlaan 25, 5627 GA EINDHOVEN
Je kunt de e-voucher zowel online (bij een aantal winkels) als bij de winkel verzilveren. Je kunt de e-voucher printen en meenemen naar de winkel. Je kunt de bon ook downloaden als PDF en laten scannen aan de kassa.
Ook online kun je de e-voucher inwisselen bij verschillende winkels. Je hebt dan het 19-cijferige kaartnummer en de pincode nodig die op de pdf van de e-voucher staan. Check bij de betreffende winkel of online verzilveren mogelijk is.
Fysieke kaart
De pincode kun je vinden onder de kraslaag op de achterkant van de Platenbon. Deze code en het 19-cijferige kaartnummer heb je nodig bij het online verzilveren van de Platenbon.
E-voucher
De pincode staat vermeld op de e-voucher (zonder kraslaag dus).
Je kunt met de Platenbon betalen aan de kassa van de winkel. Daarnaast kun je met de bon bij een aantal winkels online betalen. Check hiervoor de winkel van je keuze of het mogelijk is.
Op deze website kun je bij de ‘winkelzoeker’ de dichtstbijzijnde innamepunten vinden. Je kunt jouw tegoed ook besteden bij verschillende webwinkels.
Dit kun je controleren bij de saldocheck op deze site. Je vult daar de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Platenbon, onder de barcode.
De Platenbon is ná activatie 3 jaar geldig. Hoe lang je bon nog geldig is, kunt je controleren bij de saldocheck op deze site.
De Platenbon is ná activatie 3 jaar geldig en direct te gebruiken. Heb je de Platenbon online via Cadeaubon.nl gekocht dan heb je deze per post ontvangen. Je hoeft de Platenbon niet meer zelf te activeren! Heb je de Platenbon cadeau gekregen dan is deze ook geactiveerd.
Heb je via een van onze fysieke verkooppunten de Platenbon gekocht dan hebben zij de Cadeaukaart geactiveerd. Om het saldo en de uiterste geldigheidsdatum van je Platenbon te checken vul je hier de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Platenbon, onder de barcode.
Heb je een Platenbon bij een andere webshop (dan deze) besteld, dan kan het zijn dat jij (of de besteller) deze kaart via hun website moet activeren. Weet je het niet zeker, neem dan contact op met de desbetreffende webshop.
Met het tegoed op de Platenbon kun je LP’s, maar ook dvd’s, cd’s en games bij de deelnemende (online) entertainmentwinkels kopen. Bij sommige deelnemende winkels kun je er ook overige producten mee kopen. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Vraag bij de desbetreffende winkel wat er allemaal mogelijk is.
Heb je een vraag die hierboven nog niet is beantwoord? Onze klantenservice helpt je graag verder via Klantenservice@platenbon.nl of via telefoonnummer 040-2901661. Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.